Κατά τη διάρκεια του τρίτου τριμήνου οι μαθητές και οι μαθήτριες της τρίτης τάξης του σχολείου μας συμμετείχαν στο πρόγραμμα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης «Λίμνες».
Κατά τη διάρκεια του δεύτερου και του τρίτου τριμήνου οι μαθητές και οι μαθήτριες της τρίτης τάξης του σχολείου μας συμμετείχαν στο πολιτιστικό πρόγραμμα «Οδύσσεια».
Στα πλαίσια του προγράμματος αγωγής υγείας, φέτος στο σχολείο μας με πρωτοβουλία της σχολικής νοσηλεύτριας Τσιότσικας Ευτυχίας, πραγματοποιήθηκαν προγράμματα προαγωγής της υγείας.
Οι μαθητές που συμμετείχαν στο πρόγραμμα κατασκεύασαν μια χρονοκάψουλα με τη μορφή πέτρινου γεφυριού.
Μια χρονοκάψουλα είναι μια ιστορική συλλογή πληροφοριών, που προορίζεται συνήθως ως μέθοδος επικοινωνίας με τους ανθρώπους του μέλλοντος. Με απλά λόγια, είναι ένα κουτί το οποίο περιέχει πράγματα του παρόντος και σφραγίζεται για να ξανανοίξει σε μια ορισμένη ημερομηνία στο μακρινό μέλλον.
Μαθητές και μαθήτριες της Ε τάξης στο πλαίσιο της εφαρμογής του εγκεκριμένου προγράμματος σχολικών δραστηριοτήτων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης «Γέφυρες» (σχολ. έτος 2014 -15 ) συνεργάστηκαν με την καθηγήτρια της Γερμανικής γλώσσας του σχολείου μας κα Οικονόμου Δήμητρα και δημιούργησαν την ώρα των Γερμανικών μία ομαδική αφίσα με τίτλο « die Geburtstagsbr?cken» .
Μαθητές και μαθήτριες της E τάξης δημοτικού σε συνεργασία με την καθηγήτρια της Γερμανικής γλώσσας κα Οικονόμου Δήμητρα υλοποιώντας το εγκεκριμένο πρόγραμμα Πολιτιστικών θεμάτων « Τα Δικαιώματα του παιδιού » (σχολικό έτος 2014 -15 ) συμμετέχουν στις δράσεις του σχολείου μας με μία ομαδική γιγαντοαφίσα, την οποία δημιούργησαν την ώρα των Γερμανικών .
Σε όλα τα τμήματα κάθε τάξης του σχολείου θα πραγματοποιηθεί μια τουλάχιστον δραστηριότητα σχετικά με τα συναισθήματα των ανθρώπων και ειδικότερα των παιδιών. Με τις τάξεις Β? και ΣΤ? θα πραγματοποιηθεί από μια επιπλέον δραστηριότητα, που θα αφορά στην δημιουργία δύο εικαστικών έργων ζωγραφικής από τους μαθητές, τα οποία θα τοποθετηθούν μόνιμα σε κοινόχρηστους χώρους του σχολείου.